"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Wednesday, September 7, 2016

Shower Gel ECOWELL Organic Cosmetics.

Assalamualaikum
hye semua !!

Setiap kali nak berjalan jauh atau pergi camping ke mesti korang ada masalah nak bawa set mandian kan? Nak bawa yang besar and letak dalam bag rumit sebab ruang bag limited sangat. Tambah kalau student macam Syira ni, ada program jauh-jauh atau camping mesti nak cuba bawa barang sekecil yang boleh. Alaa..asalkan ada. Sebab kalau tak bawa nanti rasa tak lengkap pula.
Dulu pun Syira selalu fikir tentang ni tapi sekarang Syira dah ada penyelesaiannya :D

Syira nak perkenalkan Ecowell 's Bath Series travel set yang comel macam Syira ni...hehee!


Ecowell Organic Bath and Body Care Series ni didatangkan dengan empat jenis iaitu hair conditioner, shower gel, shampoo dan body lotion.
Produk ni Syira suka sebab ia menggunakan bahan-bahan organik :D memang elok sangat la. Barang pertama yang Syira cuba dulu dalam pack ini adalah shower gel. Kalau nak mandi mestilah shower gell yang akan dicari dulu kan, bagi wangi satu badan. Sampai orang jauh pun boleh bauuu..hehee..

Shower Gel ini 50ml. Kecil kan ? :D so memang mudah nak bawa ke mana sahaja.
Shower gel ini diperbuat daripada Organic Myrtus and Chamomile yang berfungsi untuk menyegarkan serta melembutkan kulit. Siapa yang tak suka kulit lembut-lembut ni. Bila pakai rasa soft je seperti kulit bayi gituu..Tambah yang ada suami, aish..suami sentuh je tak nak lepas :D

Bila pakai nanti ada bau vanilla and bau tu memang segar dan menyenangkan. Alaa..macam makan aiskrim vanilla :D kan syokkk tu..Rejuvenating Ecowell Organics Travel Essential Pack ini mudah dan disesuai dibawa kemana-mana sahaja tau! So siapa yang nak shower gel organik cepat-cepat cuba selagi stok masih ada :D

Syira perkenalkan satu-satu dulu nanti ada masa Syira sambung review yang lain pula..tunggu tauu! :D Kalau korang dah tak sabar nak beli and cuba sendiri, boleh dapakan melalui link di bawah :D


SiteGiant
http://www.nestore.biz/rejuvenating-30-day-travel-essentials-organic-bath-and-body-care-series

Lazada
http://www.lazada.com.my/rejuvenating-30-day-travel-essentials-organic-bath-and-body-careseries-12297593.html

Shopee
https://shopee.com.my/shop/7728479/

11street 
http://store.11street.my/nestore

FaceBook
https://www.facebook.com/ecowellorganics/



#travelset, #bathset, #30-Day Application, #Organic Bath and Body Care Collection, #ICEACertifiedOrganic, #Dermatologicallytested, #NormaltoOilySkin, #Eco-Friendly, #Travel-FriendlyPack, #bestseller, #ecowell, #naturalelixirs, #organicingredients,

3 comments:

Nieyla Nadia said...

Salam Pagi...
kak nieyl singgah sini...♥

Sally Samsaiman said...

Morning! Sally singgah sini…wahhh! Best gila kalau macam ni Sally pun nak!

Unknown said...

a'ah student kalau ada trip atau camping je mesti berat nak pikir soal mcm nih.. tp kdg2 tu share je dgn classmate or housemate.. cth memasing bawak setiap satu pastu nanti share lah.. heeee..

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)
Daisypath Anniversary tickers

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah