"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Tuesday, June 6, 2017

Silhouette CAMEO-Mesin Pemotong Elektronik Dari Liberty Printing.

Assalamualaikum
hye semua !

Korang pernah dengar "plotter" tak ? Kalau korang nak tahu, "plotter" ni sejenis mesin pemotong yang digunakan dalam industri percetakan dan pembuatan cenderamata. Macam-macam jenis produk boleh buat dengan menggunakan mesin ni, antaranya ialah kotak, tag, pelekat dinding dan sebagainya. Sekarang ni pun korang boleh miliki "plotter" sendiri dan jana pendapatan melaluinya. Menarik kan ?


Liberty Printing baru sahaja memperkenalkan mesin pemotong elektronik terbaru yang dinamakan Silhouette CAMEO. Silhouette CAMEO ni adalah sebuah mesin pemotong elektronik yang boleh disambungkan terus ke komputer and korang boleh buat apa sahaja reka bentuk grafik dan kemudian memotong imej secara terperinci. Pilih je nak material apa, ada material paper, vinyl, fabric atau heat transfer material.


Kalau korang kreatif memang lagi best sebabnya macam-macam design korang boleh reka dan korang juga boleh jana pendapatan dari rumah. Mudah je !
Macam mana nak guna ? 
alah, mudah je...Kalau nak tahu, jom tonton video di bawah ini.korang boleh juga ketahui apa perbezaan CAMEO dan CURIO :)

CAMEO - https://www.youtube.com/watch?v=YBJLEqLXFVw
CURIO - https://www.youtube.com/watch?v=kEPJlMmWoMM

Sebenarnya kalau korang beli mesin ni, ada pakej istimewa tauu :D
Bila korang beli, korang akan dapat :

  • 1 x Silhouette CAMEO
  • 1 x Power cable, USB cable
  • 1 x 12-inch cutting mat
  • 1 x AutoBlade
  • 1 x Crosscutter
  • Silhouette Studio software (download)
  • 100 free digital designs (download)
  • 1 month Design Store subscription



Spesifikasi Silhouette CAMEO :


Silhouette CAMEO ni memang dan popular dan digunakan dalam industri percetakan. Sesiapa yang nak cuba jana wang melalui mesin ni, amat digalakkan sebabnya cara nak guna sangat mudah dan korang boleh reka apa sahaja mengikut kreativiti masing-masing. Kerja-kerja pemotongan menjadi lebih mudah dengan adanya mesin pemotong elektronik Silhouette CAMEO ini.




Syira selalu sangat sebut pasal Liberty Printing dalam blog ni kan ? Perasan tak ? sebabnya syarikat ni memang dah terkenal dan jual macam-macam produk yang terkini dan berkualiti. Untuk pengetahuan korang, Liberty Printing ni jugalah yang menjadi pembekal untuk Silhouette CAMEO ni dan kalau korang masih ingat entry di blog Syira, mereka juga menjual pelbagai jenis produk lain seperti 3D Sublimation Machine, Sublimation Blanks, Button Badge Machine, Thermal Stiker Printer, PVC Card Printer serta lain-lain mesin dan bahan percetakan khusus.


Tak perlu risau dah, sebab Liberty Printing ni sebuah syarikat yang popular dan kalau korang nak dapatkan Silhouette CAMEO yang berkualiti dengan harga terbaik, beli je dengan Liberty Printing !
Apa yang lebih menarik ialah, korang akan dapat tawaran istimewa yang kat tempat lain pun korang tidak akan dapat. Nak tahu apa dia ? haaa...Antaranya ialah mereka mempunyai jurulatih profesional berpengalaman khusus dalam percetakan lebih daripada 5 tahun yang sedia membantu anda. Bila korang beli, orang akan dapat :
  • Mengikuti bengkel dalam talian secara PERCUMA di Facebook Secret Group -Silhouette Workshop untuk membantu anda meningkatkan kemahiran dan sokongan teknikal pada bila-bila masa dan dimana sahaja.
  • Proses tempahan lebih mudah hanya dengan Online Order Form dan Order History Tracking.
  • Cash and Carry dan tiada minimum kuantiti order
  • Perkhidmatan penghantaran seluruh dunia
  • Menyediakan perkhidmatan mesra pelanggan dan perkhidmatan selepas jualan
  • Liberty Printing menyediakan kelas latihan bulanan PERCUMA dan live training bagi pengguna yang membeli mesin Silhouette CAMEO. 



Mesti ramai dah berminat dan tak sabar nak dapatkan Silhouette CAMEO ni kan ? hehe..
Untuk maklumat lanjut atau sebarang pembelian, boleh hubungi :-


No. Telefon
019-984 8151 ( Amin ) / 019-985 8151 ( Elaine)

Alamat
Liberty Printing Sdn. Bhd. (1080784-T)
6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A/KU3,
Pusat Commercial Kristal Klang,
42100 Klang, Selangor

Email
cs@libertyprinting.com.my / order@libertyprinting.com.my

Website

Website (Package)

Facebook

Waktu Operasi

Isnin hingga Sabtu
( 9.00 am - 6.00 pm )

1 comment:

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)
Daisypath Anniversary tickers

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah