"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Sunday, March 13, 2011

Lolipop Lolipop Candy !

elloooowwwwwwwwwww!



..siapa suka lolipop angkat tangan cepat!!..angkat3..
hahaa..mesti kowang suka nya kan3??..
tapi aku bukan nak cerita pasal lolipop yang macam gambar kat atas ni..
hehe..aku nak cerita pasal gambar gambar kat bawah ni..haa!







nampak tak??..comell tak??..
eh,apa yang comell??..aku ke ..hehe(sekali lagi aku perasan! :p )
haha..act,cikgu suruh kteowang buat model for ethane,propane..semua tu lah!...
aku suka bende tu,sebab macam lolipop..comell!..
heee...lepas buat je..kteowang pun pe lagi kan!
snap pictures la :) (habit yang ta ley diubah..hahaa)..

No comments:

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah