"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Tuesday, May 31, 2011

hari guru ! ^_^

hey guys!..

halluuu.. ^_^ *wink wink
aku terlebih excited ni!..yeay!!!
blog dah boleh buka..oke relax relax..heee
Alhamdulillah..
hampir seminggu aku tunggu..
AKHIRNYA..NEW POST la..


jom kita mulakan cerita. . . .
now aku nak story apa yang jadi time sambutan hari guru kat sekolah aku jumaat lepas..
normal la kan..sambutan hari guru,sure untuk cikgu cikgu tersayang!.. tak kan la untuk aku pulak!.. :P
hehe time hari guru aku and beberapa orang kawan aku berlakon lagi!..
act, tak plan pun nak berlakon time hari guru ni...mengejut je!...
kali ni kteowang berlakon dalam lagu..haa! macam mana  tu???..
suka hati aku je kan nak bagi istilah ni,hahax..!
..act,kteowg just 'menumpang' persembahan orang lain..diowang nyanyi then aku dengan kawan kawan aku berlakon..
just a simple drama...hadoi!! spontan pulak tu..nasib baik ta de masalah..
main redah je dialog..tehee~~


macam macam aktiviti juga la yang ada..persembahan pelajar and cikgu,games
and kalau kowang nak tahu,karaoke pun ada tau!..hahax..kalau aku la nyanyi,
sure hujan lebat 'gile' !..hehee

oke la..nah !! kowang tengok la apa yang kteowang buat ni..
jangan nak menyampah pulak ek.. :P

Sofea,Ama,Syira,Dyla

Sofea,Ama,Syeril,Syira

5 SCIENCE..!

MY HUNNY BUNNY

GROUP:
singing n acting.. :D

THANK YOU TEACHERS
For teaching children lessons,
To help them as they grow,
Let this gift remind you,
You're the best teacher we know!



I Love You..!
Saya SAYANG cikgu cikgu saya !

No comments:

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)
Daisypath Anniversary tickers

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah