"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Monday, February 8, 2016

Puisi Syira Lokman dalam Dewan Siswa Februari 2016.

Assalamualaikum
hye semua :)

Beberapa hari lepas saudara Mohd Helmi Ahmad beritahu Syira yang puisi ketiga Syira tersiar dalam majalah. Laju je cari majalah ni di kedai buku , tak nak terlepas lagi..puisi kedua haritu lambat tahu masuk majalah, so tak sempat nak dapatkan Majalah Dewan Siswa Disember 2015 :( tau tau duit masuk je. Sesiapa ada or tahu macam mana nak dapatkan, please beritahu di sini or facebook ye..nak juga simpan majalah edisi Disember 2015 tu untuk kenangan.
Kali ni bila dapat tahu je ada lagi yang tersiar, terus beli and yeayy ! rezeki...Syira bakal terima bayaran honorarium ketiga kerana puisi "Dunia Itu" terpilih untuk disiarkan dalam majalah Dewan Siswa Februari 2016. ^_^
alhamdulillah..


Terima kasih Team Dewan Siswa...Dewan Bahasa dan Pustaka. :)
Terima kasih semua !
Permulaan Februari ni baik sangat ! result sem 3 pun dah keluar and yeahhh.. I'm happy to say that I passed with flying colors ! so far sem 1 sampai sem 3 semuanya bermula dengan baik, semoga 5 sem lagi akan terus cemerlang ^_^
Banyaknya rezeki Allah bagi :) terima kasih korang sebab tak jemu doakan untuk Syira.



Korang yang belum beli jom cepat dapatkan Majalah Dewan Siswa Februari 2016 di kedai buku berdekatan anda, di koperasi dbp or boleh order melalui koopdbp.com.my ^_^ Banyak info menarik dalam majalah ni tauuu..yang penting baca puisi "Dunia Itu". Dapatkan juga buku #serenitysyiralokman di kedai buku berhampiran anda !! happy dengan sambutan terhadap buku SERENITY ! Ramai yang sukaa ^_^ mana yang review tu Syira akan masukkan dalam entry ini-klik.

Dah beli jangan lupa tag Syira di instagram tauu..hehe..  @syira_lokman.
Syira akan terus menghantar karya yang terbaik untuk memartabatkan dunia sastera ! ni pun salah satu tips buat duit secara senyap tau :D tahniah juga buat penulis lain !

Facebook : https://www.facebook.com/wan.syahirah.75
Twitter : https://twitter.com/SyiraLokman
Instagram : https://instagram.com/syira_lokman/
Email : syiralokman21@yahoo.com.my
Page :Blog Syira Lokman 

Kalau ada pertanyaan, nak minta tolong atau nak Syira review produk, online shop, butik, tolong kumpul sumbangan/derma, sponsorship atau sebarang urusan, please PM or emel :D bayaran murah je Syira ambil sebab Syira nak tolong..so jangan risau :)
Other than URL given, I do not own any other social media network.
insyaAllah i will help you :)

terima kasih sudi baca :)
semoga murah rezeki ye semua !

Puisi Syira Lokman dalam Dewan Siswa Oktober 2015

4 comments:

Mar Mansor said...

tahniah syira

I N A A I N A A said...

Alhamdulillah.. Tahniah dik atas usaha selama ni

Yun Sing said...

Tahniah ya ^^ Dah baca Serenity tu.. nanti Yun Sing buat review ya ^^

Yaya Mohd said...

tahniah syira..
bbakat besar ni ^_^

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)
Daisypath Anniversary tickers

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah