"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Friday, May 27, 2016

Kehangatan Malam Anugerah Kaunseling dan Alumni 2016.

Assalamualaikum
hye semua :)

Pada 13 Mei 2016 yang lalu telah berlangsungnya Malam Anugerah Kaunseling dan Alumni 2016 !
 bertempat di Armada Hotel Petaling Jaya.
Malam Anugerah Kaunseling dan Alumni 2016 adalah malam untuk meraikan para pelajar Kaunseling dan malam untuk mengeratkan hubungan yang utuh di antara mahasiswa dengan pensyarah serta Alumni (super senior).
*perghh perghhh perghhh..ayat buku sangat !! hahaa..




Tema dinner kali ni black, gold and silver :D macam biasa, Syira akan pakai dress and acah-acah princess sepanjang hari. Yang penting kena yakin baru nampak cantik je..hakhakk.. ni tips oke !



Tudung bawal leopard : booth, tesco
Blouse lace : tailor made (design by @syira_lokman).
Black sleeveless dress : RNRcollection
Gold clutch : kenanga mall (rembat mama punya :P)



Oke..jom bercerita tentang apa yang berlaku sepanjang majlis berlangsung pula.
Paling best makanan yang dihidangkan super sedap ! Syira dengan muka tak malu and tak cover ambil nasi,ayam,ikan,sayur,salad,kek,puding..ape lagi ape lagi ?? hahaha..semua yang ada di situ kte rembat sampai habis ! tapi still rasa tak puas makan sebabnya sepanjang majlis rasa nervous. Yela, dinner kali ni, kami pelajar tahun 2 yang kendalikan, so risau gimik jadi ke tak, majlis lancar ke tak tapi alhamdulillah semuanya baik and berjaya ! hehehe..tahniah TEAM MAKA 2016 ! :D seronok berkhidmat sebagai biro perhubungan luar yang bekerja di luar tugasan biro :P hehe..








sepanjang majlis haruslah bergambar sakan oke ! kenkonon dah lawa kan..bajet retis sana sini posing :P lari lari kejar pensyarah yang tiba tiba hot malam tu...rebut rebut semua nak bergambar dengan pensyarah.


Lagi 1 benda yang best adalah goodies bag !
dalam goodies bag tu ada shawl, cookies, air, keychain, buku and macam-macam lagi..printed shawl ada, instant shawl pun ada..
Dinner kali ni memang meriah dengan para sponsor hebat !



And again..Anugerah Dekan..alhamdulillah..nak bagi duit kat mama abah tiap bulan belum mampu, tapi bagi hadiah dekan ni tiap sem insyaAllah masih mampu..doakan je :)

Persembahan istimewa dari Wafa artis kebudayaan Universiti Malaya..serius Wafa comel sangat ! baju kembang macam barbie :D



Majlis malam tu kan, hadiah banyak sangat terutamanya untuk cabutan bertuah. kenkonon siap jampi nak bagi "terbertuah" no syira tapi ..tak dapet den nak nolong, totap bukan den yang monang..
takpe..rezeki orang lain kali ni..




Dinner kali ini tidak akan sehebat ini if takde sokongan dari para penaja ! banyak sangat yang sudi menaja kami tahun ni..terima kasih semua ! semoga dimurahkan rezeki ^_^
alhamdulillah diberi peluang untuk menjadi salah seorang dari ahli jawatankuasa dan hadiri majlis hebat ni...terima kasih semua yang terlibat !!
next year tema apa pula ?
nantikannn..hehehe..
kehidupan sebagai pelajar 2nd year kaunseling bakal berakhir, tunggu exam je 2 
wish me luck ! doakan ^_^
next year Syira jadi pelajar 3rd year ! *hemohemoo..
2 years to go ~~~



















15. Legacy Publication
16. Tanjak Pictura


Jangan serik nak sponsor...hehehe..jumpa lagi di Malam Anugerah Kaunseling dan Alumni tahun depan :D semoga lebih meriah !!!


4 comments:

Cici said...

meriahnya. cantik sangat baju syira. suka lace blouse tu.

kakitravelkhairuddin.blogspot.com said...

meriah tu.

AA said...

salam semua. jom sama sama sokong Kempen Taja Shopping raya ! tak menderma share post pun jadilah!

Nabila said...

wah, tahniah kak Syira! dpt anugerah dekan lg tu. Anyway, cntik bju, sya pun mmg suka dress ala ala princess mcm tu. #hatipompuanlakatakan..

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)
Daisypath Anniversary tickers

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah