"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Friday, September 2, 2016

Dapatkan #serenitysyiralokman di Ekspo Buku Islam ke-15 di Kuantan Parade Pahang

Assalamualaikum
hye semua !

Jom ke Ekspo Buku Islam ke-15 di Kuantan Parade Pahang !!

Orang Kuantan, Pahang, dan yang berdekatan boleh dapatkan buku-buku terbitan Komrad Buku dengan harga diskaun di Kuantan Parade sehingga hari Ahad ini. Cari reruai C09. Korang wajib serbu ok and dapatkan SERENITY !! Support la Syira sikit..hehee.. Jom dapatkan Serenity cetakan kedua ni tau !!



---------------------------------------------------------------------



Jom tengok review pembaca tentang buku Syira Lokman iaitu SERENITY :)







Terima kasih buat semua pembaca serenitysyiralokman ^_^ Alhamdulillah setakat ni belum ada lagi komen-komen negatif, semua super awesome punya komen, hehee...
buku pertama kan, risau juga Syira...hehee..
Buku ni kecil, ringan and mudah dibawa kemana-mana tau, senang je simpan dalam beg. Harga pun hanya RM20 ! Yang penting isinya padat :D Dah beli nanti, janga lupa hashtag ‪#‎serenitysyiralokman‬.

Share je komen-komen korang, boleh Syira perbaiki untuk buku seterusnya nanti :) Kalau ada cikgu-cikgu ke nak hadiahkan untuk student, bakal pengantin nak jadikan buku ni sebagai hadiah buat tetamu or sesiapa nak beli borong, boleh PM Syira Lokman di facebook or emel ---> syiralokman@yahoo.com.my :)


Facebook Komrad Buku : Komrad Buku
Instagram Komrad Buku : @komradbuku


Jom ke Ekspo Buku Islam ke-14 di Kuantan Parade Pahang !!
Cari reruai C09 ok ! :D


## Syira nasihatkan if korang beli di kedai buku, better tanya terus di kaunter, ada sesetengah bookstores dan habis stok ya. Nanti sian pula korang penat-penat cari tapi tak jumpa.. ^_^ semoga buku ini menjadi inspirasi buat semua ^_^ sebarkan yang baik baik oke!! Syira harap sangat buku ni bermanfaat buat semua ! 

1 comment:

Sally Samsaiman said...

Salam Jumaat…Sally singgah ni haaa~

WAH!!!! untungnya warga Pahang!

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)
Daisypath Anniversary tickers

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah