"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Friday, July 15, 2016

Buku SERENITY Syira Lokman dikritik ??

Assalamualaikum
hye semua :D

Buku  SERENITY by Syira Lokman ni dah 6 bulan di pasaran and mesti korang nak tahu sangat apa pendapat or komen-komen pembaca kan ?? ramai yang kritik or ramai yang puji ?? 
kalau nak tahu, jom baca sampai habis..




yeayyy..ni yg best ni, hehe...alhamdulillah, syukur sangat dengan sokongan semuaaaa ^_^ Ramai bagi feedback positif and tunggu buku ke 2..hehehe..buku ke 2 next year mungkin, doakan je !! masih dalam usaha menyiapkan manuskrip ke2 :) korang nak Syira kupas isu apa dalam buku ke 2 ?? boleh beri idea di ruangan komen or pm syira di facebook  :)


Buku ni kecil, ringan and mudah dibawa kemana-mana tau, senang je simpan dalam beg. Harga pun hanya RM20 ! Yang penting isinya padat :D Dah beli nanti, janga lupa hashtag ‪#‎serenitysyiralokman‬.
Share je komen-komen korang, boleh Syira perbaiki untuk buku seterusnya nanti :) Kalau ada cikgu-cikgu ke nak hadiahkan untuk student or sesiapa nak beli borong, boleh PM Syira Lokman di facebook or emel ---> syiralokman@yahoo.com.my :)

Anda boleh dapatkan buku SERENITY melalui :

1. Komrad Buku
2. Butik Zmar Apparel Shoppe, Alam Avenue, Shah Alam.
3. Bookcafe.com
4. Buku Halal
5. Ejen-ejen komrad
6. Kinokuniya
7. Mph bookstore
8. Popular bookstore
9. Kedai-kedai buku berhampiran anda.
10. Online seller.


Facebook Komrad Buku : Komrad Buku
Instagram Komrad Buku : @komradbuku



 Terima kasih buat semua pembaca serenitysyiralokman ^_^ Alhamdulillah setakat ni belum ada lagi komen-komen negatif,  semua super awesome punya komen, hehee...buku pertama kan, risau juga Syira...hehee, tapi takpe, if ada kekurangan Syira akan perbaiki untuk buku seterusnya ye :)
semoga buku ini menjadi inspirasi buat semua ^_^ sebarkan yang baik baik oke!! Syira harap sangat buku ni bermanfaat buat semua ! Syira nasihatkan if korang beli di kedai buku, better tanya terus di kaunter, ada sesetengah bookstores dan habis stok ya. Nanti sian pula korang penat-penat cari tapi tak jumpa.. ^_^

## Nak buku dipos terus ke rumah anda ??? order secara online > http://tinyurl.com/OrderBukuKomrad

# Cash on Delivery (cod) dibuat sekitar IPOH bermula 13 Julai hingga 1 September 2016 ! untuk order boleh DM Syira Lokman ^_^


#serenitysyiralokman #blogsyiralokman #universitimalaya #syiralokman #blogger #komradbuku #motivasi #puisi #monologhati #cashondelivery #astar #umisone #astarum #bukumurah #belibuku #buku #bukuterkini #ejenbuku #media #mediateam #sukarelawan #volunteermalaysia #karangkraf #ipoh #mphbookstores #kinokuniya #popularbookstores #smobookstores

4 comments:

Sha Mohamed said...

Tahniah untuk buku yang awesome.. semoga terus berkarya..

Maria Firdz said...

tahniah syira.. moga terus berkarya...

adianiez AIDA said...

alhamdulillah syira :)

Eintan Nurfuzie said...

alhamdulilah.. mmg buku ni best. berulang kali baca bila hati sedih atau rasa lost

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)
Daisypath Anniversary tickers

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah