"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Saturday, July 23, 2016

SUFEE SNOW PRIMADONA Minuman Nombor Satu Wanita Asia.

Assalamualaikum
hye semua !

Mungkin ramai antara kita yang dari remaja dah makan jamu dan mungkin masih ada yang sehingga kini walaupun dah berkahwin, masih tak boleh nak makan jamu sebab rasanya yang pahit. Susah nak telan la orang kata kan. Hari ni Syira nak syorkan sejenis jamu moden yang dihasilkan versi cecair ataupun jus iaitu Jus Primadona !


Jamu moden ini berperisa kurma dan oren, so ada rasa masam masam manis gitu dan ada rasa pahit MIRIFICA & LOBATA sebab mereka lebihkan dua bahan penting ini berbanding kebanyakan produk breast yang ada di pasaran.
Jus ini sesuai untuk wanita yang inginkan payudara bulat, besar, tegang dan mantap serta miss V wangi, padat dan sendat.
Istimewanya PRIMADONA ni bukan setakat ketat,tapi PADAT dan SENDAT,memang boleh buat cik abang MENGIGAU bangun tengah malam katanyaa!


JUS PRIMADONA ni banyak khasiatnya seperti :

PAYUDARA DAN PUNGGUNG

  1. Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
  2. Memantapkan lagi bentuk menjadikan ia lebih padat
  3. Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut
  4. Menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara
  5. Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara
  6. Mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
  7. Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.
  8. Melawan kanser payudara
  9. Menganjalkan kulit yang melendut.
  10. Menggalakkan pertambahan kandungan susu 

RAHIM DAN VAGINA

  1. Mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
  2. Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
  3. Merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
  4. Melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
  5. Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
  6. Menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi
  7. Menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami, keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya. Juga sesuai kepada mereka yang belum berkahwin.
  8. Merangsang tenaga batin.
  9. Membantu mengembalikan fungsi hormon esterogen. juga mengandung kalsium dan magnesium yang berperan dalam kesuburan.(meningkatkan peluang kehamilan)
  10. Mengatasi masalah senggugut (kesakitan / ketegangan sewaktu haid & pra-haid). 
  11. Mengembalikan kecergasan selepas bersalin, Membantu mengecutkan rahim dan melangsingkan badan

KULIT DAN TUBUH BADAN

  1. Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
  2. Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih ‘muda’
  3. Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
  4. Mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan
  5. Mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata

KESIHATAN

  1. Menambahkan kesegaran, tenaga dan meingkatkan kadar libido (ketahanan)
  2. Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
  3. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung, arteriosclerosis, sesudah menopos dan osteophorosis
  4. Mengurangkan penyakit diabetis dan tekanan darah tinggi
  5. Mengurangkan penyakit yang berkaitan dengan mata seperti katarak, kornea, rabun jauh dan lain-lain
  6. Menghalang mood swing akibat kekurangan estrogen dalam tubuh
  7. Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
  8. Mengatasi masalah sukar tidur
  9. Membantu melancarkan perjalanan darah, menghindari barah, merawat buah pinggang, mencuci hati
  10. Sebagai bekalan tenaga, selain berkhasiat membantu memanaskan badan, mencergaskan otak dan tubuh badan
  11. Mengurangkan risiko penyakit kencing manis
  12. Menstabilkan paras kolestrol
  13. Memulihkan sel-sel urat besar.
  14. Menjaga dan mengimbangi kekuatan badan.
  15. Membersih dan menambah darah.
  16. Memulihkan kembali bekuan darah dan membetulkan pengaliran darah.
  17. Membersihkan lapisan darah dan darah menjadi bersih.
  18. Mengimbangi kandungan lemak dan membuat jantung aktif.
  19. Menghilangkan rasa kebas-kebas dan mengurangkan tekanan darah tinggi.

Sekarang ni dalam sibuk menjaga kecantikan luaran je, perlu la juga jaga kecantikan dalaman kan. Biar seimbang luar dalam. Dua-dua sama penting, bukan hanya untuk mengekalkan kebahagiaan hubungan suami isteri tetapi untuk diri kita sendiri para wanita supaya kekal sihat dan berseri selalu.
Dah ramai yang berpuas hati dengan keberkesanan Jus Primadona ni. 
Jom tengok testimoni, mana tahu kot lepas cuba ni suami makin rapat :D kulit pun makin cantik dan kesihatan juga tenaga semakin bertambah baik tau !










Jus ini juga sesuai diamalkan oleh wanita yang dalam pantang juga.
Seronok kan bila produk yang dihasilkan tu beri manfaat pada kebahagiaan orang lain. Ramai dan mencubanya dan mereka amat berpuas hati, anda bila lagi ??
Jangan risau tentang harga. Pastinya mampu milik !!
HARGA SUFEE SNOW PRIMADONA

RM 55 (Semenanjung) + RM6 postage
RM 65 (Sabah & Sarawak) + RM6 postage

============================================================

so, apa tunggu lagi ?? layari laman web di bawah dan hubungi nombor tertera untuk dapatkan  SUFEE SNOW PRIMADONA Minuman Nombor Satu Wanita Asia !

FB Page : SUFEE SNOW OFFICIAL
Instagram: Sufeesnow_official
Hotline : +6014-8386206


## untuk lihat lebih banyak testimoni,boleh buka dalam album TESTIMONI SUFEE SNOW PRIMADONA di page SUFEE SNOW OFFICIAL.

4 comments:

lokman amirul said...

order satu...hehe

Jie Susanos said...

mantop jusnya..huhu

Maria Firdz said...

Menarik...

Sally Samsaiman said...

bagus betul khasiat yg ada dalam ni...insyaAllah boleh cuba nnt...

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah