"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Saturday, February 4, 2012

Info Hari Ini :D


Jom dengar lagu ni..COMEL! :D


INFO HARI INI :

"(Lazimnya) perempuan-perempuan yang jahat adalah untuk lelaki-lelaki yang jahat, dan lelaki-lelaki yang jahat untuk perempuan-perempuan yang jahat; dan (sebaliknya) perempuan-perempuan yang baik untuk lelaki-lelaki yang baik, dan lelaki-lelaki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik. Mereka (yang baik) itu adalah bersih dari (tuduhan buruk) yang dikatakan oleh orang-orang (yang jahat); mereka (yang baik) itu akan beroleh pengampunan (dari Allah) dan pengurniaan yang mulia." (Surah An-Nuur, 27)


9 comments:

cokelat putih said...

dy ni sy punye senior :)

sYiRa LoKMaN said...

cokelat putih : great la...kirim salam yea kat senior! ^_^

shiema sufian said...

wow, nice nice (: setuju.

sYiRa LoKMaN said...

shiema : tq tq :D

Mohamad Ridhwan Ruslan said...

indah betul kata2 itu..hehe comey :)

sYiRa LoKMaN said...

Ridhwan : yea...time kasih :)

Cik Chokie said...

Sedap lagu dia :)

betul3 :) . tapi kalau semua yang baik untk baik . dan yang jahat untuk jahat . macam mana yang jahat nk tuka jd baik ? kalau xde yang bimbing ? hihihi

sorry benda ni selalu bermain dalam minda miza

Gary Asip said...

sangat setuju... hehe..

sYiRa LoKMaN said...

cik chokie: yg tu secara umum je...sebenarnya..Allah dah tentukan jodoh yg saling melengkapi..yang jhat tu buknlah dr awal smpai akhir dia jhat..mungkin kisah silam die yg "jhat"..dan bila dia jd baik..dia berkahwin dgn owg yg baik n mungkin kisah silam owg yg dikahwininya itu ade yg "jhat"..mungkin la..na terang pnjang2 kat sini pun susah..btw tq yea :)

Gary: tq tq :)

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah