"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Monday, April 27, 2015

FEEDMILK- Nursing Wear Specialized.

Assalamualaikum
hye semua !

Mommies2 sedang mencari baju menyusu yang trendy?

Nak pakai pergi majlis kahwin, shopping tapi baju yang ada susah untuk direct feeding?

FEEDMILK pakar dalam nursing wear telah mereka khas baju-baju menyusu yang trendy dan penuh style. Material kain yang tidak melekap di badan, menutup aurat, tak panas dan yang penting semua ibu tak perlu susah hati lagi untuk menyusukan bayi anda kerana feedmilk telah mereka baju menyusu yang membolehkan ibu-ibu menyusukan bayi dimana sahaja tanpa ragu !
FEEDMILK bukanlah satu nama yang baru kita dengar. Feedmilk makin dikenali dan sering meniti di bibir para ibu.


FEEDMILK adalah satu jenama baru ,yang akan dikendalikan oleh Anys dan pasangan , en.syafiq. Pengalaman mereka  dalam lebih 3 tahun dalam bidang online bisnes cukup untuk membuat kesimpulan bahawa ramai wanita dan para ibu yang menyusukan bayi mempunyai masalah besar dalam pemilihan pakaian yang sesuai , cantik, up to date serta didatangkan dalam pelbagai saiz

Rekaan baju FEEDMILK menjamin kepuasan hati para pengguna kerana pemilihan fabrik yang selesa, dijahit ISTIMEWA untuk di sesuaikan dengan bentuk badan yang berubah selepas bersalin ,disamping memberi keyakinan kepada para ibu yang mementingkan style, penampilan agar terus terjaga selepas bersalin untuk menyusu dikhayalak ramai .

Kebanyakkan rekaan baju di Feedmilk tidak menggunakan sebarang zip pada baju yang mungkin mencederakan bibir bayi anda. so..jangan risau tantang keselamatan bayi anda, kerana rekaan baju Feedmilk mementingkan penjagaan ibu dan anak.

FEEDMILK menyediakan koleksi pakaian meyusu yang boleh dimiliki oleh semua golongan jadi terhasillah rekaan PREMIUM EXCLUSIVE & VERSTYLE ECONOMY khas untuk anda semua !

Konsep yang cuba diketengahkan ialah "Less is more : Simple Design tapi cukup selesa& gunakan warna yang sweeettt !" 


Feedmilk dah tak sabar nak bantu ramai #makmakmenyusu dekat sini bergaya dengan lambakan Nursing Wear TERBARU yang mampu dimiliki !
harga memang berpatutan tau !
Sangat cantik semua rekaan feedmilk ni ! yang tak menyusukan anak pun boleh pakai..ehehe..

Para ibu jangan lepaskan peluang untuk rebut pelbagai rekaan terbaru FEEDMILK !
Lepas ni boleh menyusukan anak di mana-mana sahaja :D


CONTACT US


Address: 
H50-1 ,ALAM AVENUE 2, JALAN SERAI WANGI M16/M ,
40200, SHAH ALAM,SELANGOR


WHATSAPP NUMBER: 016-674 4960

Website : www.feedmilk.com


Tags: #‎blousemenyusu‬‪#‎bajumenyusu‬‪#‎jubahmenyusu‬‪#‎bajumengandung‬,‪#‎pakaianibu‬‪#‎breastfeeding‬‪#‎jubah‬‪#‎blouse‬‪#‎baby‬‪#‎pregnantmum‬,‪#‎ibumengandung‬‪#‎susu‬‪#‎trendy‬‪#‎selesa‬‪#‎terbaru‬‪#‎fashion‬‪#‎dress‬,‪#‎dressmenyusu‬, #pakaianibu, #dressmenyusu, ‪#‎jubahsopan‬,‪#‎jubahmenutupaurat‬‪#‎blouseterbaru‬‪#‎jubahterbaru‬‪#‎ibu‬ menyusu,‪#‎habbasyioil‬‪#‎feedmilkbooster‬‪#‎shahalam‬‪#‎tipsmenyusu‬‪#‎sususikit‬, #Shaklee, #setbersalin, #pakaianbayi, #bajubaby, #kasutbaby, #expobaby




4 comments:

izzeyda said...

sekarang banyak baju untuk ibu yang menyusu.. kalau dulu2 susah nak cari baju sebegini..

Farina said...

mudah dipakai dan dapat digayakan,, ibu2 yg mnyusu lpas ni pom boleh bergaya,,,

jaymiee said...

ibu mengandung mesti syok kalau jumpa baju ni kan....

Unknown said...

wargh..menarik nih...

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)
Daisypath Anniversary tickers

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah