"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Wednesday, February 4, 2015

OOTD # Hello Kitty Edition

 Assalamualaikum
hye semua :)


It's better to do something new and face the new result
 rather than 
using the same steps and face them same result.




Bawal circle dusty pink : Padieka Raccolta
Hello kitty lose top: Kitschen
Sleeveless Dress : Tailor made
Ankle floral sport shoes : Ipoh Parade (outlet)


19 comments:

✿ Ina Ainaa ✿ said...

Comek.. hehehe

FarhanahAdzlan said...

nicee :)
saya suka padieka raccolta sebab semua yg ada kat situ lawa2 belaka :)

syira yaya said...

Kasut awak comel sangat!:)

syira yaya said...

Kasut awak comel sangat!:)

shasha yacob said...

perghhh, lama tak buka blog akak syira, dah jadi model baju rupanya. hehehe. huntunglerr

Najlaa 'Aqilah said...

I love your shoes! <3

Najlaa 'Aqilah

YattAkasah said...

comelnya. hello kitty.hehe

ezyra daniel said...

pandai dia dress up..hehe saya ni tak pandai bergaya pon..hurmmm

Maria Hasun said...

Kasut tu mak aih comel sgt!

POJIEGRAPHY BLOG said...

Nice dress up! Pandai bergaya Syira ni ya :)

Mak Jemah Jual Vitamin said...

cantik kasut tu..part tu MJ paling berkenan:)

Sally Samsaiman said...

amboi...! hehehe :D

nayfatimah rasyid said...

wah cantik nyer dress ;)
owner pon manyak cantikk

Cik Candy said...

alololooo.. comelnya..

Scha Nazri said...

cantiknya baju syiraaa! tertutup smuanya :)

Syira Lokman said...

SIMPLE JE..JANJI SYIRA SELESA..HEHE..TQ SEMUA :)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Minat jugak.
Tapi xseswai untuk mak budak.

POJIEGRAPHY BLOG said...

Pretty as usual!

izzeyda said...

cantik dan sesuai untuk yang berjiwa remaja.. huhuhu untuk akak macam dah tak sesuai..

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah