"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Friday, October 24, 2014

OOTD # Autumn in Green.

Assalamualaikum
hye semua :)


Every great dream begins with a dreamer. 
Always remember, you have within you the strength, the patience, 
and 
the passion to reach for the stars to change the world.

17 comments:

Noor Izwani Eliyana said...

Cantik! :D

Miz Eija said...

Salam singgah pagi syira :) salam perkenalan dari sy eija.. jmput singgah ke blog saya juga yea

Mila Hilas said...

mcm x sihat je syira..

luqman zakaria said...

gmbr nih kat pangkor lagi ek.

Allene said...

manis diknon ni... =)

Jemput singgah sini #imladyadie

Hamidi SP said...

Indahnya..:)

yang baik Ishak said...

ye... kena berangan dulu baru boleh jadi...

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

cute

Busyra Bt Takiyudin said...

cantik..

Naniey Jemiey said...

sopan gitu..hehe

siti zawiah said...

cantiknya akak.. :D

anamizu said...

hai syira ! wahhh cantiknye syira! baju tu pon cantik sgt.. ala2 autumn daun berguguran gitu hehehe





salam kenal,
ana-mizu.blogspot.com

Asha Lya said...

Cntik2 nak ke mna tu syira

Masmira Masri said...

salam
ermm bestnyaaaa laut pantai ombak
hihihi
lamaaaa xberholiday

jemput bw entry baru xberapa nk baru kita
http://myaleo.blogspot.com/2014/09/maryamjameela-bt-juleofauzl.html

Akif Imtiyaz said...

Comell syira

eellee said...

Comel dik

Invisible Me said...

Ayuuu. Hehe.

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah