"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Friday, October 24, 2014

PEMENANG Mini Giveaway by Syira Lokman.



Assalamualaikum
hye semua !
Setelah menyemak semua link..
alhamdulillah..Syira dapat umumkan pemenang Mini Giveaway by Syira Lokman malam ini :)
Walaupun giveaway hanya berlangsung selama 5 hari...jumlah penyertaan amat membanggakan  ^_^
banyak juga blogger baru ye..
terima kasih semua yang beri sokongan !

Maaf ye kali ni tak dapat nak tinggalkan jejak di blog semua peserta, 
sebab Syira kekangan masa :) insyaAllah nanti Syira akan melawat blog korang :D

oke..tak nak berceloteh panjang :D
MESTI KORANG DAH TAK SABAR NAK TAHU SIAPA YANG BERTUAH KALI NI KAN :D
bertuah ke ? hahaa...
Jom kita lihat..siapa yang kenaaaaa :D


Bloglist Oktober hingga Disember x10 [Syira]

    1. http://siszetty.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html
    2. http://norazua10.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html
    3. http://luahansikhilaf.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html
    4. http://sayasukala.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html
    5. http://celebrationofloveaa.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html
    6. http://littledaies-port.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html
    7. http://therylisanurulain.blogspot.com/2014/10/minigiveaway-by-syira-lokman.html
    8. http://inuraliya.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html
    9. http://diarisihazimah.blogspot.com/2014/10/mini-giveaway-by-syira-lokman.html

    Topup RM10 x2 [Hafizah]


    yang tak berjaya tu jangan putus asa..lain kali cuba lagi :)

    ## Pemenang sila tuntut hadiah anda dengan klik nama sponsor di atas ye ..
    terima kasih ! maaf salah silap :)
    Tarikh akhir tuntut (bergantung pada budi bicara sponsor)




    34 comments:

    Rrsya Eyrdina said...

    Alhamdulilah :)

    Asha Lya said...

    Tahniah semua pemenang

    Cik Fafa said...

    alhamdulillah, ada rezeki di sini. thank youuuu! ^_^

    sha dhira said...

    alhamdulillah, menang top-up :D
    TQ penganjur dan sponsor..

    ♥ AE ♥ said...

    Alahaii, tak menang ~ tahnaih kepada pemenang :)

    Mila Hilas said...

    tahniah pemenang

    Amanda Suria said...

    Tahniah buat semua pemenang

    Lieya Yaya :) said...

    alhamdulilah tersenarai untuk bloglist syira lokman :) terima kasih :)

    Sally Yatiey said...

    Tahniah semua ;D

    izzeyda said...

    Alhamdulillah ada rezeki di sini.. tahniah juga buat pemenang yang lain.. yang tak bernasib baik, cuba lagi.. in shaa Allah ada rezeki nanti..

    izzeyda said...

    Alhamdulillah ada rezeki di sini.. tahniah juga buat pemenang yang lain.. yang tak bernasib baik, cuba lagi.. in shaa Allah ada rezeki nanti..

    izzeyda said...

    Alhamdulillah ada rezeki di sini.. tahniah juga buat pemenang yang lain.. yang tak bernasib baik, cuba lagi.. in shaa Allah ada rezeki nanti..

    Noor Izwani Eliyana said...

    Tahniah kepada semua pemenang. :)

    Maria Firdz said...

    Alhamdulillah... Ada rezeki di sini...

    Cahaya Ketinggian Kehalusan said...

    Alhamdulillah.. Menang hadiah misteri.. hehehe :)

    Nur said...

    Alhamdulillah :)

    shalimar yusof said...

    Tahniah pada yg menang yea...Alhamdulillah...selesai jg...

    azman Arsad said...

    alhamdulillah.. menang..
    terima kasih kerana memilih saya sebagai pemenang

    Sukma Haron said...

    Alhamdulillah....ada rezeki....
    tahniah semua....

    MyCherita said...

    alhamdulilah..ada rezeki menang kat sini.. tahniah juga buat semua pemenang..

    eellee said...

    Tahniah semua :)

    siti zawiah said...

    takda rezeki..tahniah kepada pemenang..

    Yumida Huda said...

    alhamdulillah. thanks penganjur n sponsor. tahniah buat yg lain

    Cik Balqis said...

    wah..dpt blog review..tengkiu anjurkan segmen.

    tahniah pd para pemenang

    Invisible Me said...

    Tahniah semuanya :)

    Nisa Greennnpanda said...

    congrats

    Akif Imtiyaz said...

    Alhamddulillah menang jugak ...Thanks Syira

    Akif Imtiyaz said...

    Tahniah jugak buat semua pemenang ..

    Siti Nooryanawati Mohamed said...

    Alhamdulillah...menang hadiah (^^,)
    Tq Syira, tq sponsors!

    Fadzillah said...

    Alhamdulillah... tersenarai sebagai salah seorang daripada pemenang. Terima kasih kepada penganjur dan sponsornya.Tahniah juga buat yang lainnya.

    NurQaseh Hafizah said...

    masih menunggu pemenang menuntut hadiah... :D

    Allene said...

    alhamdulillah.. dapat bloglist... =)

    Mia Liana said...

    wahhh... tahniah pada semua pemenang...

    - Mia Liana -

    Lisa Nurulain said...

    Alhamdulillah..menang. hehe

    DISCLAIMER

    Ini merupakan blog peribadi.

    Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
    Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

    Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
    Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
    Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

    Mohon tegur jika salah.
    Terima kasih. :)

    Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah