"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Monday, June 2, 2014

Giveaway [3]: 1st Anniversary Yana & Dean.



1 Jun 2013 ~ 1 Jun 2014 
Dengan ini Yana Pink Blossom melancarkan Giveaway [3] : 1st Anniversary Yana & Dean. Giveaway ni dianjurkan sempena menyambut genap setahun usia perkahwinan Yana & Dean. 


[ Klik Banner Untuk Join ]


SENARAI HADIAH :-

5 buah Al-Quran + DVD (Tafsir + Tajwid) x 5 pemenang (Random.org)
Cash RM20 x 1 pemenang (Top Referral)
Cash RM20 x 1 pemenang (Ucapan Paling Kreatif & Menarik)


UCAPAN UNTUK YANA & DEAN :-


Alhamdulillah..
dengan izin Allah ikatan cinta antara Yana dan Dean ini masih utuh berbunga syurga :)
Tahniah ! selamat ulangtahun perkahwinan yang pertama !
seronoknye bila dah kawin kan akak..hehe..macam Syira dah kawin je :P
Semoga cinta abang dan akak terus kekal bahagia sampai syurga.
sweet je tengok gambar :)
Syira belum lagi berkahwin..hehe..tapi buat akak dan abang..
jadikan agama sebagai penguat kasih dan jangan putus berdoa kerana bersatunya dua hati tu kerana cintakan yang Satu sampai abadi.
From now you'll share all your joys..through hardships,support each other together worshiping Allah.
Kadang kadang cinta melemahkan tapi ikatan yang utuh sukar untuk terlerai.
InsyaAllah..Syira doakan akak dan abang bahagia dunia akhirat dengan keluarga yang penuh barakah ^_^
Semoga Allah abadikan kasih sayang kalian,tunjukkanlah jalan terbaik untuk dua merpati yang sedang terbang indah di awan ini :)
Ya Allah..
Kurniakanlah kepada mereka rezeki yang murah, banyak, berkat dan diredhai olehMu. 
Moga ketabahan dan ketenangan sentiasa mengiringi perjalanan hidup kalian berdua permata syurga :)
Ya Allah...Kau bukakanlah kepada mereka pintu kebajikan, pintu berkat, pintu nikmat, pintu rezeki, pintu kesihatan, pintu keselamatan, pintu syurga dan segala pintu kebaikan di dunia dan akhirat.

Semoga Allah penuhkan hidup kalian dengan cahaya barakah yang tidak pernah redup.
Sesungguhnya Allah sebaik-baik Pelindung dan pengikat kasih sayang hambanya :)
Syira ucapkan semoga murah rezeki dan dipanjangkan umur dengan kesihatan yang baik buat pasangan yang manis ini. :)
Tidak ada ikatan yang tidak bergelora namun padamkan api di hati dengan buih buih cinta kerana di situ lahirnya kelembutan jiwa dan kasih sayang :)
terus kuat dan sabar :)
selamat ulangtahun perkahwinan dan selamat menikmati alam cinta yang halal :)
Kekal manis seperti lolipop oke ^_^ hehe

Semoga Moga Allah berikan akak dan abang kekuatan untuk terus menempuhi liku kehidupan yang serba mencabar ini .
Barakallahu lakuma wa baraka
Alaikumaa wa jama'a bainakuma fii khaiiir

Ya Allah..
 feed their life with Happiness and Blessings.
Grant their life with anak2 yang soleh and solehah
who make their home filled with laughter.

Tebarkan sejadah cinta demi keabadian jiwa kekal utuh hingga ke syurga ^_^

Tiada ucapan terindah yang dapat Syira lakarkan selain ucapan
SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN YANA DAN DEAN ^_^
❤ 

“Love begins in a moment, grows over time, and lasts for eternity.”




*Nota : Semoga bloggerista semua sudi support GA ni dan mendoakan yang terbaik buat kami Yana & Dean. Semoga dengan doa-doa daripada kalian, impian Yana & Dean akan tercapai. Insyaallah.



16 comments:

Yuyu Zaza said...

selamat malam admin blog, sweet dreams :)

Kes Bunuh : Polis Ambil Sampel Gigi, Cap Jari Suspek
http://blog3dalam1.blogspot.com/2014/06/kes-bunuh-polis-ambil-sampel-gigi-cap.html

5 Gambar Intim Lisa Surihani Dan Yusry KRU Bercuti Ke Paris
http://syokbah.com/5-gambar-intim-lisa-surihani-paris/

zaza zehra said...

semoga bertuah syira... :)

Mohd Lokman Bin Ramli said...

amin, amin.. ^_^, selamat malam tuan punya blog

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Good luck Syira :))

Akif Imtiyaz said...

Good Luck Syira .

Azhafizah Md Nor said...

Good Luck Syira!

Wan Maruzen Wan Husain said...

all the best....

Cikna said...

Good luck, cikna pn dr segmen yg sama..;-)

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Hai ... BW dari segmen yang sama ...
Semoga berjaya ...

http://jombercontest.blogspot.com

Siti Nooryanawati Mohamed said...

Terima kasih kerana sudi support & join Giveaway [3]: 1st Anniversary Yana & Dean. Terima kasih juga di atas doa kpd kami berdua yer. Good luck (^^,)

Singgah sambil menabung mr.nuff~

Siti Nooryanawati Mohamed said...

Terima kasih kerana sudi support & join Giveaway [3]: 1st Anniversary Yana & Dean. Terima kasih juga di atas doa kpd kami berdua yer. Good luck (^^,)


Muhammad Khudri said...

singgah dari segmen yg sama
http://khudri2337.blogspot.com/2014/06/giveaway-3-1st-anniversary-yana-dean.html

remaja comot said...

datang dari segmen yang sama...
cantik blog syira..
http://historyjitra.blogspot.com/2014/06/giveaway-3-1st-anniversary-yana-dean.html

MG schmidt said...

fuyoh ..pjg speach..speachless ..
gud luck :)

MG schmidt said...

fuyoh ..pjg speach..speachless ..
gud luck :)

Iola said...

goodluck :D

jemput join hee
http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/07/2-segmen-blogwalking-pink-lady.html

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah