"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Saturday, May 3, 2014

11 Tabiat Lelaki Malas.

Assalamualaikum
hye semua :)


sumber : google

12 comments:

Jiarizaira said...

sy bukan salah seorang daripada lelaki malas itu...hehe

Unknown said...

tips mencari suami eak?hehe..jgn cari suami y ade ciri2 di atas..

Eimma said...

yg perempuan kalau malas, lebih kureng jgk nie.. heheh

Iola said...

huu..agak geram kalau yang pemalas dan pengotor..kadang-kadang muka segak sahaja..tapi..di belakang..goyang kaki saja yang tahu. tak membantu langsung..
perempuan pun ada juga yang macam tu..huu..

jemput join ^^
http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/05/2-mellya-and-iola-giveaway-bonanza.html

Iola said...

huu..agak geram kalau yang pemalas dan pengotor..kadang-kadang muka segak sahaja..tapi..di belakang..goyang kaki saja yang tahu. tak membantu langsung..
perempuan pun ada juga yang macam tu..huu..

jemput join ^^
http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/05/2-mellya-and-iola-giveaway-bonanza.html

Unknown said...

bleh tau macam2 tabiat lelaki malas ni :)

Lya Akif Imtiyaz said...

Salam hujung minggu Syira ..
Harap2 Syira takder la dpt pakwe yg malas yerr hehehhee..

Unknown said...

boleh kena kat perempuan jugak nih.. sama2 lah jangan malas..

msredcheesecake said...

Lelaki takleh malas...nak jadi imam nanti

Unknown said...

Perempuan yang malas pun sama kot.. hee

Unknown said...

llki malas buat kerja kat ruma.. bole trima laa jugak.. tp kalo hawa mcm ni.. sila kikis sikap2 mcm ni yerr.. =)

Azhafizah MN said...

wahai kaum lelaki jangan jadi lelaki pemalas ye

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah