"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Sunday, March 30, 2014

MR & MRS Hafiezy Mini Giveaway

Assalamualaikum
hye semua !

Alhamdulillah..dengan izin Allah ikatan cinta antara MR & MRS Hafiezy ini masih utuh berbunga syurga :)
Tahniah ! selamat ulangtahun perkahwinan yang kedua !
akak suka komen banyak2 kat blog Syira kan..terima kasih !
seronoknye bila dah kawin kan akak..hehe..macam Syira dah kawin je :P

Semoga cinta abang dan akak terus kekal bahagia sampai syurga.
sweet je tengok gambar :)
Syira belum lagi berkahwin..hehe..tapi buat akak dan abang..
jadikan agama sebagai penguat kasih dan jangan putus berdoa kerana bersatunya dua hati tu kerana cintakan yang Satu sampai abadi.
Kadang kadang cinta melemahkan tapi ikatan yang utuh sukar untuk terlerai.
InsyaAllah..Syira doakan akak dan abang bahagia dunia akhirat dengan keluarga yang penuh barakah ^_^
semoga murah rezeki dan dipanjangkan umur dengan kesihatan yang baik buat pasangan yang manis ini. :)
Tidak ada ikatan yang tidak bergelora namun padamkan api di hati dengan buih buih cinta kerana di situ lahirnya kelembutan jiwa dan kasih sayang :)
terus kuat dan sabar :)
selamat ulangtahun perkahwinan dan selamat menikmati alam cinta yang halal :)
Kekal manis seperti lolipop oke ^_^ hehe


Rebut peluang menang Wang tunai RM50 : Top Refferal, Wang Tunai RM50 : Best Wishes , Monopod x 2 : Random.Org , 100 pcs Namecard Blog Vanilla & Chocolate + Bookmark . Siapa yang berminat sila tekan banner di atas . Terima kasih :)

( 28 Mac 2014 - 19 April 2014 )

##Klik banner untuk join :)


11 comments:

Wafi Remli said...

Semoga berjaya

Anizz Annisa said...

hyee..anis singgah dari GA yg same.. :) gud luck! jemput singgah.. :)
http://adnan-daughter.blogspot.com/2014/03/mr-mrs-hafiezy-mini-giveaway.html

zulhilmi tempoyak said...

good luck semua.. :D

Akif Imtiyaz said...

Good Luck Syira ... Chaiyook Chaiyook ..

Intan Najla said...

assalam kak syira..
intan pon dari segmen yg same..
suke wish kak syira tu..
semoga berjaya!

Asha Lya said...

Bw dari segmen yg sama..jemput ke blog Lya http://blogashalya.blogspot.com/2014/03/mr-mrs-hafiezy-mini-giveaway.html

Zara Nurhaidah said...

assalammualaikum.. Zara dtg bw peserta. terima kasih meriahkn mini ga ptama kami dan terima kasih atas tadahan doa.. amin ya rabbal amin =') terharuuu.. all the best

Normi Nieza said...

bw..
http://norminieza.blogspot.com/2014/03/mr-mrs-hafiezy-mini-giveaway.html

SAMIQA ♥ said...

ASSALAMUALAIKUM...
Ukwah Fillah.. Saya dari GA yg sama :D
http://youismysoul.blogspot.com/2014/04/mr-mrs-hafiezy-mini-giveaway.html
Bw here ...

Maria Firdz said...

Salam Ziarah dari Segmen yang sama... (^_^)

http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/2014/04/mr-mrs-hafiezy-mini-giveaway.html

All the best and Good Luck!!!

Amer Amirah said...

Datang sini! Dari GA yang sama, Jom datang blog saya pula! :D

http://amirahamer.blogspot.com/2014/03/mr-mrs-hafiezy-mini-giveaway.html


Good Luck!!!!! :D

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah