"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Tuesday, July 22, 2014

KAD RAYA (4) dari # Ruqaiyah Amanina

Assalamualaikum
hye semua :)


Hari ini Syira terima lagi kad raya  :D bestnya hari2 tunggu posmen...hehehe

...dah mula terasa mood raya ^_^
kad raya keempat ni dari pemilik blog http://greenhousera.blogspot.com/ iaitu Ruqaiyah Amanina !
comel je kad raya ni..siap ada doodle :D

Terima kasih awak sebab sudi bagi kad raya kat kitee...
..hehe..ingat juga ye awak kat kitee :D

siap ada kad blogger tau ! warna pink hijau..
kombinasi yang cantik ! ^_^

tq sudi jadi kawan kitee :)

maaf zahir batin ^_^

13 comments:

siti zawiah said...

best dpt kad raya.. :)

Jemput join.. :)
http://sitizawiah95.blogspot.com/2014/07/giveaway-saya-nak-menang-baju.html

yang baik Ishak said...

cantik kad raya. boleh tambah koleksi dah...

Cik Itah@RRP said...

salam. heee comel kad tuu :)

Fadzi Razak said...

dah besar-besar ni dah tak dapat kad raya dah :(

Akif Imtiyaz said...

Wah ..cantik kad raya dia ..comel jer..tahnuah syira..

ANa Ahmad said...

masyallah lawa nye kad raya tu :)

ANa Ahmad said...

blogwalking sini ;)
baru sempat terjah hehe

ain syafieqa said...

comel2 kad raya..hehe

ros_reeza said...

yeay,.dapat kad raya :)

Azhafizah Md Nor said...

best dapat kad raya lagi

Zuhaira Nasrin said...

banyak betul dapat kad raya ^_^

Iola said...

comelnya :D

Mimi Azirah said...

comel kad tuh

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah