"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Friday, July 25, 2014

KAD RAYA (9) dari Sally

Assalamualaikum
hye semua :)

Semalam 5 kad raya sampai sekali..haaa..
happy Syira !
tapi Syira review satu satu oke :)

Kad raya ke 9 ni dari Kak Sally pemilik blog http://sallysamsaiman.blogspot.com/ :)
kalau nak tahu..Sally ni peminat tegar artis korea tauu !
macam-macam cerita pasal artis korea dia tauu...
fanatik betul :D

terima kasih ye sebab ingat juga nak bagi Kad Raya kat Syira ni :)
tq bagi kad blogger tu juga ..

suka ! ^_^

FACEBOOK : Sally Samsaiman
FACEBOOK FANPAGE : Official Sally Samsaiman
TWITTER : @ct_salyana


maaf zahir batin ^_^


10 comments:

Cik Nadyya said...

ishh, bestnyaa.. tahniah :)

ANa Ahmad said...

Wahhh tahniah syira ;)

Nadya Bubble said...

Bestnya dapat kad raya !

Akif Imtiyaz said...

Tahniah Syira ..Wahhhdapat kad blogger dan kad raya jugak ,...

Akif Imtiyaz said...

Yeyyy dapat lagi satu kad raya

Azhafizah Md Nor said...

kad raya cantik ;)

Sally Samsaiman said...

Heee~ alhamdulillah dah sampai...bukan fanatik Korea la...fanatik kat cnblue je (≧▽≦)

Yun Sing said...

Waa.. banyaknya link xD Boleh follow2 la nampaknya ^^"

QasehnyaRania said...

org femes..syiokknya dia.. dpt kad raya :)

Mimi Azirah said...

best kan dpt kad raya

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah