"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Monday, February 17, 2014

Hitam Putih.

Assalamualaikum
hye semua !

Mengapa pilih antara hitam ATAU putih 
sedangkan kau boleh pilih 
hitam DAN putih :)

scallop blouse- butik edast alam avenue
zigzag flowy skirt - sincerelybyus
Hidup ini sentiasa ada pilihan,
Memisahkan atau menyatukan. :)


23 comments:

Wafi Remli said...

Iklan ke apa ni? Macam nak promote benda je...hehe

Aimi Farhana said...

cantik! love that outfit.

Muhammad Khairuddin Lim said...

cantik hitam putih....

Wana Seoby said...

lawanyaa !!! suka pose ala-ala model gitu ^___^

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah pagi dik Syira...hitam putih kehidupan..

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah pagi dik Syira...hitam putih kehidupan..

Akeyla Azmi said...

Mcm yin n yang!!!
hehehehe <3
cantiknya piwittt~~ hihi

Kenit Cinonet said...

nice dear! warna hitam memang secocok dengan putih (^_^)

Asha Lya said...

kita pun suka padanan hiytm putih ;)..ada org ckp mcm tahi cicak bairle :D

Ainim Suju said...

cantik baju syira

Ayu Zan said...

sangat stylish dear. suka suka

msredcheesecake said...

pilih untuk bersatu...

She's DHHassan said...

pilih dua dua lah.. ngeee

Wan Maruzen Wan Husain said...

cantik...

Ayie Atiqah said...

cantik nye baju die =)

sYiRa LoKMaN said...

terima kasih ..pakai baju tu utk g kenduri semalam :D

deno said...

wahhhhhh nice! :)

Shark Kay said...

orang pahang nie..
hehehe.

Ann Ishak said...

clutch tu cantik betul :)

sYiRa LoKMaN said...

simple but nice kann :) tq

Zara Nurhaidah said...

mustache ! ^^

Sukma Haron said...

View yg cantik...

Akif Imtiyaz said...

cantik comel cute .. semua ader

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah